Позиціонування: корпоративне видання, адресоване в першу чергу фахівцям, що працюють в сфері автосервісу і авторемонту, а також всім учасникам автомобільного ринку і автолюбителям.
Періодичність: один раз в квартал (березень, червень, вересень, грудень).
Поширення: усі регіони України, в яких представлені Партнери «AD Україна».
Аудиторія видання: керівники і фахівці сервісних і авторемонтних підприємств; фахівці, що працюють в сфері автобізнесу; автолюбителі, співробітники Групи Компаній.
Варіанти публікації:
Рекламний блок А4 всередині журналу | Статейний матеріал обсягом 2-3 сторінки | Обкладинка 1, 2, 3, 4 |
Рекламний блок
А4 всередині журналу
Статейний матеріал
обсягом 2-3 сторінки
Обкладинка
1, 2, 3, 4
Advertising block
A4 inside the magazine
Article material
of 2-3 pages
Cover
1, 2, 3, 4
Формат
A4, повнокольоровий
Обсяг
80-90 смуг
Мова видання
Українська
Тираж
7000 екземплярів